lunes, 15 de septiembre de 2008

Comentaris

Ie, sapos, quan fiqueu un comentari no fa falta conter de google. Són varies persones les que m'han dit que no poden ficar comentaris sense conter de google. Un poc més cap abaix marqueu Anónimo i ja está. I per molt anónimos que sigau, jo sé qui és cadascú, i quan me faça en la mafia china, si el comentari no m'agrada, vos enviaré algun que altre sicario del todo a cien pa que vos talle la corfa del piu.

Hui estic mal, per subnormal, així que no eixiré ni contaré res. Tinc aire acondicionat en l'habitació i al principi pensava, qué sort. Ahir el vaig enxufar tot feliç per primera volta. Ara tinc un costipat infernal, això es el pitjor invent de la humanitat. Damunt de contribuir al calentament global, extermina als seus usuaris lentament. El invent del siglo.

El pitjor d'aquest día, a més, estava per vindre. He comprat una toalla gran a un chino per 5 euros (caríssim, però estava malament i no tenia ganes de regatejar, estic hasta els putos ous dels mercaillos i el regateo), i quan l'he destapat eren dos tovalloles xicotetes... tep, timo. Això no val ni 1 euro en qualsevol tenda. Así si te descuides te timen, en tot. O te venen menjar caducat. O te porten a un lloc i te fan pagar. És normal, la pobrea abunda, i te perseguix si tens algo de poder adquisitiu. L'altre dia una huela sen venia darrere de mí en crema per a netejar-me les sabates. Hi hagué una persecució, on la huela corria agachà darrere meua intentant ficar-me betum a la sabata. La part roïn es que si li dones 1 yuan a la huela, te vindrán 300 hueles més, o xiquets, o hueles en xiquets.

El segon es el desdejuni. Estava mal i un poquet cansat del típic desdejuni xinés : got de soja calenta, ou bollit i bollet de carn o verdures. Volia algo dolçet, un café en llet en algo dolçet. El café en llet l'he conseguit en llanda, así se ven com les coca-coles, no hi ha més remei. Després he entrat a un forn i he comprat, atenció, que gran! Croissants xicotets! Amb sucre per damunt, tendrets, ahí estava jo tot feliç en el curasanet, així que he anat tot decidit a sucar-lo en el café i pegar-li mos... tenía una llonganissa dins, com si fora de pascua...

Sense més solució, i empenyat en alguna cosa dolça, he comprat un bollet, diguent, esta si que és la bona...tenía verdures dins. Els xinos no entenen que és dolç o que és salat. La majoria de voltes demanes coses dolçes i són agridolçes : tenen botifarra, carn de pollastre, verdures o jo que sé més. Per exemple, en el burguer, (que así el menú hamburguesa+beguda = 70 cèntims), la beguda es llet de soja en gominoles. I com te beus les gominoles? en una palleta com el dit de grossa, així quan xuples, te tragues les gominoles. L'hamburguesa, per sort, normal.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

eres mal desgraciat, fill d'una puta

en carinyo teu dic

Anónimo dijo...

Ohhh el Buble tea...q bo! aci jo l'he probat i em caigueren els pantalos, en estiu ben fresquet...
Un abraç

David dijo...

Ie soc una amic de ixos de palla, que al menor atisbo de dificultat sencen i desapareix.
Però no per ixe asunt tinc menos autoritat sobre tu, i ganes de ferte la vida una amalgama de patiment, angoixa i calvari.
Vull ferte la vida tant insufrible, que demanaràs la eutanasia voluntaria.
De un amic que t'aprecia
MORT.
Bona nit..

Anónimo dijo...

jajajajajajjaj,

por dios q partida d culo xDD

podrias hacerte un videoblog y venderlo a alguna cadena d tv española. te forrabas xD

Anónimo dijo...

ye dona senyals de vida que en això que mos dius dels xinos en corfa, mos fas por i ara no sabem per on pares