domingo, 14 de septiembre de 2008

Nova funda pal paraigües




Bon dia llobarros de la nit, com que el blog està tinguent bona acollida, (i això que no parla de bukakes, ni de skirting, ni de coses del intramundo), hui m'he dedicat a canviar el aspecte del blog. Estic encara provafent coses, però el html és cansino, i només he arribat fins así. S'admiteixen suggerències,ara si voleu videos del redtube, o gadgets que mostren l'oratge, s'haveu enganyat de pàgina. La setmana que ve, dimecres, càmara de fotos en mà, comencen les aventures en la gran ciutat. Men vaig jo soles, el sollanero solitario a fusar cacau allà on es demane. Ya contaré a vore que passa, en que arribe en un braç pa poder escriure, m'apanye.

Com vegueu vos he ficat la foto de tots els figures. Me mola ser sempre el que ix més mal en totes les fotos, quan me veig una foto a mi mateixa en ixa cara de panac,me entren arcaes. Però sóc aixina de impedit físicament, no es pot fer res. Intentaré no deleitar-vos massa en el meu careto, que ja teniu prou coneguent-me. Tots els demés els teniu descrits i podeu imaginar-vos qui és cadascú. No vos confieu de la foto: són més lletjos en persona.

2 comentarios:

David dijo...

Soc la pell del piu, i vinc a reclamar figa groga, quan en tinges alguna que siga valenta m'ho dius i per favor que no siga la que de perfil es unidimensional.
Que tingues sort en la vida i que la tropa en la que interactues no t'agredixca ni física ni sexualment, a no ser que siga un negraco en un trabuc de morlaco.
Agunta viu ahí que tu pots, i fes de la Xufa una corfa, perque ahí se va a follar.
Que estudien els demés.

Alfredo Samper dijo...

I d'ixes kina és la tremenda???