martes, 6 de enero de 2009

El viatge a Shan Xi (les muntanyes de l´oest)



Aixina acabarem tots....






En realitat este vacacions volia anar a Hangzhou i Nanjing, llocs props de Shanghai que encara no he visitat. Després el amigo danés s´apuntà i volia anar a Hong Kong, Hainan o Taiwan. Taiwan era massa car, i ja em veia anant a Hong Kong en el danés, cosa que em trau de les casetes, i de colp i repent, aparegué la salvació. Gaofei, que significa feliç + volar, i que té cara de ser un nom de pura felicitat, és el meu nou amic. En realitat ja era amic meu, el vaig conéixer a principi de curs, però amb el temps, l´amistat ha collat, no com Caracremà que només vol fer problemes de matemàtiques, o MingJia, la meua amiga asignà d´intercanvi, que té vora 100 amics que sempre la estan cridant pa fer moltes coses (no tinc interés en saber quines).

GaoFei, que es presentà com a Harry (Hal.ly pa els amics, tío de la foto baix de les tortures), aparegué al rescat i em va proposar d´anar amb ell a passar els Nadalorrios xinos. Al principi estava reticent : em va advertir que allí fa molt de fret (fins -20ºC), que no hi ha la majoria de comoditats que tinc así, que ningú parla anglés... Però per a mí es perfecte. Men vaig a un poble prop de TaiYuan, una de les principals ciutats industrials de xina, però també de les més antigues, on va viure la famosa dinastía Ming molt de temps i va construir palaus d´ixos que tot el món identifica com a típics xinos.

El danés digué : t´avorrirás i farà fred. De puta mare, ja em veia el mes i mig de vacacions (sí, com ho sentiu MES I MIG!!!) abraçat a d´ell. Perquè com la novia sen va de viatge a Vietnam, no pararà de tocarme les pilotes, i el danés, per a passar una vesprà ho passe bé, un dia, es fa pessat, dos, vols matar-lo.

Pa qui no ho sapiga, el any que estem es l´any del porc, i el pròxim entrant, l´any de la vaca.

El planning per als següents post, si teniu interés es:
  1. Visita pel campus de Tongji, Jiading campus . Un total de 4 posts, on ficaré fotos del campus, i explicaré la meua vida día a día, a lo gran Hermano, pa cotillos.
  2. Un post on ficaré els distints horoscopos xinos i parlaré un poc de les seus supersticions.
  3. Finalment, post de despedida fins Febrer. La idea es escriure un diari de viatge i quan torné fer un post cada día comentat tot allò interessant que m´haja pogut passar.
Bé això es tot!

P.D. : ¿Que passà en Nochevieja? Feia un fred que pelava, després d´esperar 50 minuts l´autobús, com a 200 persones se llançaren damunt espetant-se i pegant-se. La mala llet que m´agafà vaig dir: hui no ixc de casa. El danés es ficà mal en calentura i no anava, i la idea de quedarme bambant tota la nit per Shanghai en eixe fred... Aixina es que vaig passar, a més tenia molta feina....Ja celebraré el nou any xino, caguen el dimoni.

P.D. 2: Salutacions de les rates xines. ¿Que vaig a fer en elles si men vaig un mes? Res, deixarli un montó de menjar i aigua. No he trobat ningú que vulga fer-se carrec... :(

1 comentario:

tonio dijo...

ja estàs fet un xino total, ni nochevieja ni tonteries, anys nous chinos que és lo que se du!